Oddławienie GS 550

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
bastion
Lajtowy Motonita
Posty: 739
Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 07:00
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Rybnik

Oddławienie GS 550

Post autor: bastion »

Witam może ktos wie jak sie odławia suzuki GS 550 ?
Pozdrawiam
SRAD 98
Pojechała
Czarny Diabeł 😈 1250
tel 690 121 238
bastion750@wp.pl
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

bastion napisz do glossy'ego on też ma zamiar oddławiać swojego gs550 bo chyba taki ma
Czerwony potwór
Zielony

Post autor: Zielony »

Glossy ma GS 500 :)
a co do oddławienia to z tego co wiem są dwa sposoby dławienia: dławienie gaźnika i elektroniczne.
Pierwsze jest proste bo jest to tylko dławienie dyszą w gaźniku (oddławienie proste i tanie)
A drugie to podobno spory koszt i nie każdy mechanik ci to zrobi.
Tapir

Post autor: Tapir »

Jeśli chodzi o gaźnik to kwestia przepustnic. Można zamówić (po numerze katalogowym) niedławiące, lub samemu przerobić przepustnice.
herbatnik

Post autor: herbatnik »

Witam! Wczoraj RaaF oddławiał swojego GS-a, dodam że przyniosło to efekt- udaliśmy się na mały teścik i moto lepiej idzie z dołu i Vmax większy :D ( praktycznie 0 kosztów!!!)
bastion
Lajtowy Motonita
Posty: 739
Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 07:00
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Rybnik

witaj

Post autor: bastion »

herbatnik ! napisałes ze oddławiał bez zadnych kosztow ? jestes w stanie spytac sie co było robione !
Juz zaczynam sie cieszyc z takiej informacji :D
Pozdrawiam
Bartek
SRAD 98
Pojechała
Czarny Diabeł 😈 1250
tel 690 121 238
bastion750@wp.pl
barcic1

Post autor: barcic1 »

czym sie objawia zdlawienie motocykla--sama praca silnika--nie jestem w stanie na nim jechac.jak to poznac??
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4258
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

barcic1 pisze:czym sie objawia zdlawienie motocykla--sama praca silnika--nie jestem w stanie na nim jechac.jak to poznac??
najlatwiej po predkosci maksymalnej, ale sam silnik? hmm
ostatnio jak mialem do czynienia z dlawionym silnikiem to objawy byly nastepujace: przy w miare rownym dodawaniu gazu wchodzil do 4krpm i sie na chwile zatrzymywal (mimo ciaglego dodawania gazu) i dopiero potem sie wkrecal (wolniej niz by sie tego mozna spodziewac) - ale to bylo podczas jazdy wiec ciezko powiedziec czy na postoju bedzie tak samo, no i zawsze jest podejrzenie ze to byl raczej konkretny przypadek a nie regula

pomysl z hamownia tez pewnie Cie nie urzadza :P
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
bastion
Lajtowy Motonita
Posty: 739
Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 07:00
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bastion »

barcic1 pisze:czym sie objawia zdlawienie motocykla--sama praca silnika--nie jestem w stanie na nim jechac.jak to poznac??
Objawy zadławienia !
w mojej Suzi to gdy jade na pełnym gazie i obroty dochodza do 5,5-6 tys obrotów zaczyna ocinac jej paliwo ale to jest tylko na 6 biegu .
ostatno probowałem to na 4 dochodze do 7 tys obrotów
Instrukcje pokazuja ze nasze silniki Gs 550 moj jedzie do 120 km/h natomiast normalnie jada do 160 km/h wersje europejskie
SRAD 98
Pojechała
Czarny Diabeł 😈 1250
tel 690 121 238
bastion750@wp.pl
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 323
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń
Kontakt:

Post autor: RaaF »

co prawda ja mam GS 500 '99, ale zasada jest podobna, albo ogranicznik podoszenia przepustnicy albo dziurka w przepustnicy dodatkowo długości spręzyn i zmiana dysz.
w innym temacie podałem link do opisu dławien i sposobu oddławienia GS 500 w/g rocznikow
w moim przypadku była to dziurka w przepustnicy którą zaślepiliśmy (zaklejona poxipolem) dodatkowo przestawienie iglicy i usunięcie podkładek na iglicy, zmiana długości sprężyn, dysz jeszcze nie wymieniłem zobaczę jak się bedzie mialo spalanie bo akurat w moim przypadku rożnica niewielka między dyszą 117.5 a zalecana 115
przed oddławieniem moto mialo wyraźny dołek mocy przy ok. 4-5 tys. obrotów i wolniej schodzil z obrotow, teraz raźnie się wkręca czyć więcej mocy a Vmax z poprzednich 150 km/h wzrósła co prawda odcinek byl krotki ale udało sie osiągnąc 170 km/h i to nie było wszystko na co stać teraz motorek
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV)
Obrazek
ODPOWIEDZ