savage traci moc

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
karlos66

savage traci moc

Post autor: karlos66 »

witam. 2 dni do zlotu na soli, a moj savage dostaje czkawki. :( zdaza sie, ze traci moc i gasnie. nie wystepuje to zawsze. szczegolnie przy okolo 40km/h. jak zgasnie to przez chwile jest problem z ponownym rozruchem, musze mocno dodac gazu (mimo wlaczonego ssania). jak juz zaskoczy to jest ok.

pliz help

karlos
SID

Re: savage traci moc

Post autor: SID »

Czesc, a w jakim stanie jest twoj FILTR POWIETRZA? :roll:
Moze jest juz zbyt zanieczysznoczy i nie przepuska potrzebnej ilosci powietrza.... ? :) z powodu czego LS sie dusi :shock: i czha , hm... :?
Tapir

Post autor: Tapir »

Ja stawiam na zasilanie albo dolot.

EDIT: Rozbuduję mą wypowiedź.... najpierw sprawdź czy aby gdzieś motór nie łapie lewego powietrza (objawia się to dużym problemem z zapaleniem na zimno i dziwną reakcją na gaz), a następnie przejrzyj filtr powietrza, czy aby nie jest zasyfiony komponentami Polskiego powietrza. Zarąbany filtr uniemożliwia silnikowi pobieranie odpowiedniej ilości powietrza, a w konsekwencji wzbogaca mieszankę (której skład do tego jest niestabilny)- jeśli silnik chodzi lepiej na zimno to na pewno to. Silnik na ogół kopci trochę w tej sytuacji.
Jednakże, to, że musisz wcisnąć ssanie by załapał mnie martwi, bo do czyniania możesz mieć z paprochem w dyszy głównej gdzieś w gaźniku (nie znam się na gaźnikach podciśnienionowych, ale odpowiednik dyszy chociaż muszą mieć). Wtedy silnik nie dostaje palywa. Wykręcić i sprężonym powietrzem przedmuchać.
Najgorzej gdy te dwie opcje złozą się do kupy i biedny nie wiesz co robić..... może po prostu masz już przechodzoną świecę panocku? I dlatego Savedż odmawia współpracy w nawijaniu kilometrów?
karlos66

Post autor: karlos66 »

dzieki. sprawdze dzis filtr powietrza i po sprawdzeniu i ew oczyszczeniu lub wymianie napisze jakie sa rezultaty.
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

sprawdź sobie jeszcze dodatkowo czy przypadkiem któryś z wężyków co idą od kranika do gaźnika nie jest załamany, i podstawa świeca

ja jeździłem na DPR7EA9 i był git :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
karlos66

Post autor: karlos66 »

filtr powietrza nie byl taki tragiczny, ale jest lepiej. jak wroce ze zlotu to dziki trafia do mekaniaka. i na 100% juz mam zajecie przy pasie napedowym (woda i mydlo) zaczyna popiskiwac przy zwalanianiu. dzieki za porady wszystkim.
pozdro i do zobaczenia na zlotach, trasach i "benzyniarniach" ;)
Tapir

Post autor: Tapir »

Mój pas napędowy przy hamowaniu silnikiem wydawał dźwięki jak autobus MKS'u :lol: Jak potraktowałem wodą z mydłem jest jeszcze gorzej, bo lekko kwika przy przyspieszaniu. Weź go chłopie zostaw w spokoju :twisted:
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

zostawcie wy to mydło w spokoju a chyćcie się za klucze i ustawcie dobrze tylne koło !!!!!! inaczej piszczenie i inne dziwne dźwięki się nei stracą :P
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Tapir

Post autor: Tapir »

Koło jest idealnie prosto (sprawdzałem suwmiarą), a ten dalej kwika- got used to It. :wink:
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

to może jest źle naciągnięty?? prubuj na wszystkie sposoby a któryś na pewno da zamierzony efekt.................odłużcie to mydło :P
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
karlos66

Post autor: karlos66 »

dobra mydlo idzie w odstawke. mekanik posprawdza co trzeba po powrocie ze zlotu
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Uwaga mam dziś nienajlepszy dzień :evil: :evil: :evil:
Ale może ktoś potrafi mi wyjaśnić jaki ma związek mydło z utratą mocy Savage'a ??
Jesli nie to dosyć tej paplaniny OT. Pozdrawiam.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
ODPOWIEDZ