kapie mi troche olej z SAVAGE

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

Myślałem Dodi o tej pod dekielkiem jak zdejmujesz żeby sie dostać do filtra oleju, to można nazwać o-ringiem jak kto woli :D
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
SID

:|

Post autor: SID »

osama pisze:.....powiedz mi SID skąd ci dokładnie kapie, to jest ważne, bo może to być standardowa nieszczelność na simmeringu na skrzyni biegów, lub kole zdawczym, a może uszczelnienia na rozruszniku poszły, a może leci z miejsca gdzie linka z licznika wchodzi w silnik????....
Czesc!
Tak troche jest akurat tutaj "..może leci z miejsca gdzie linka z licznika wchodzi w silnik????.." bo sama linka oraz troche dookola miejsca, gdzie linka wchodzi w silni, jest troche tlusto... :|
Dodi

Post autor: Dodi »

SID odkręć tą linkę o której mówisz (jest to linka napędu prędkościomierza) i wyciągnij ją do góry. Między linką a obudową silnika powinna być okrągła uszczeleczka (o-ring). Zobacz w jakim stanie ona jest i czy wogóle jest. Być może jej brak lub zniszczenie powoduje to że wydmuchuje tęndy olej który spływa później po silniku.
SID

olej

Post autor: SID »

Dodi pisze:SID odkręć tą linkę o której mówisz (jest to linka napędu prędkościomierza) i wyciągnij ją do góry. Między linką a obudową silnika powinna być okrągła uszczeleczka (o-ring). Zobacz w jakim stanie ona jest i czy wogóle jest. Być może jej brak lub zniszczenie powoduje to że wydmuchuje tęndy olej który spływa później po silniku.
Thanks Dodi! Jutro pojde do garazu i sie tym zajme, bo dzisiejszy dzien poswiecilem szukaniu filtra oraz oleju i o to mam ! :D

Obrazek
Rybka

Post autor: Rybka »

SID koniecznie przed zmianą oleju kup filtr oleju :wink: i wymień jedno i drugie :D za jednym razem.
Bo widze ma zdjęciu, że kupiłeś narazie filtr powietrza.
SID

filter

Post autor: SID »

Rybka, nie kolezanko, to jest filter oil'a :)
W sklepie, spytano mnie marke oraz rok motocykla, a nastepnie wydano mi ten filterek.
Pytalem czy sie nalezy wymeniac filtr powietrza, powiedziano mi, ze lepiej samemu obejrzec go w jakim jest stanie i wrazie, jezeli jest czarny i zbyt zle wygloda to wtedy kupic nowy, a tak to moze byc i ten .

P.S.
Filterek ten co na foto kosztowal mi 15LT = ~ 20zlotych, a filter powietrza kosztuje tam ~80zlotych

Wiec narazie nie wiem czy mi jest potrzebny, jutro sie obejrze i bede wiedzial. :)

Pa!
Rybka

Post autor: Rybka »

eee to jednak jestem zielona w tego typu motocyklach :roll: :shock: . W moich motocyklach były zupelnie inne :lol:

Sorki :wink:
SID

Post autor: SID »

Rybka zadnych sorki :!::wink: Sam jestem zielenszy niz moze byc zielony :D :D
! Jutro gdy pojde cos tam bawic sie z tym olejem oraz filtrami to moze napstrykam fotek, podziele sie z bracmi i siostrami(Rybka) :wink:
:)
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

Sid uwarzaj jak będziesz dokręcał dekielek z filtra, co być oringa nie przycioł sobie, bo wtedy kapanie jeszcze większe cię będzie czekać, a do tego może nawet zniszczone spodnie z oleju i wydech zapaprany, najlepiej od razu wymienić też ten oring, koszt niewielki a frajda wielka gdy nic nei kapie :D:D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Gradus

Post autor: Gradus »

SID, nie oszczędzaj, wymień sobie wszystkie filtry (oczywiście jeżeli kasa jest na to) za jednym zamachem - masz spokój i nie bedziesz się potem zastanawiał kiedy co wymieniać. Poza tym jak dopiero kupiłeś motor, to daję sobie głowę uciąć, że nikt Ci w prezencie nowych filtrów nie dał. Czysty filtr powietrza to podstawa, a o filtrze oleju to już nawet nie mówię :D .


Pozdrawiam
thekamil

Post autor: thekamil »

ja dzis czyscilem filtr powietrza... wyglądał bardzo dobrze, a po wyczyszczesniu- jak nowy.
co do oleju to wymiane mialem 1300 km temu wraz z filtrem.
wszysko chodzi jak w zegraku ;)
SID

Post autor: SID »

to osama:
OKO, bede mial na uwadze!

to Gradus:
wiec sie najpierw upewnie czy filter powietrza godny do "restauracji" i jezeli tak to sie tym zajme, a jesli nie to poslucham Gradus'a i sie kupie nowy - tylko s pod igly :D

to thekamil:
w jaki sposob czysciles filtr powietrza? Po prostu zwykla szmatka? Czy uzywales do tego jakiegos plynu czy co ... :) mhm :roll:

Pozdro!
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

sprężone powietrze SID do czyszczenia filterka powietrza :) nic więcej, tylko psikaj od zewnętrznej strony :0
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Gradus

Post autor: Gradus »

Sprężone powietrze owszem, psikać w kierunku ODWROTNYM niż normalnie silnik zasysa, bo inaczej to tylko "poupychasz" te brudy w filterku.
thekamil

Post autor: thekamil »

ja go najpierw "odkurzyłem" a potem przedmuchałem powietrzem ;)
ODPOWIEDZ