ls 650 obroty

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
beritt
Podpatrywacz
Posty: 18
Rejestracja: sob, 9 mar 2019, 15:07
Województwo: wielkopolskie
Polubił posty: 2

ls 650 obroty

Post autor: beritt »

Cześć, dzisiaj pojawił się pewien problem z savagiem. Rano odpaliłem i normalnie przejechałem pare km i nie było żadnych problemów. Wieczorem odpaliłem na ssaniu i po kilku chwilach silnik miał problemy utrzymać obroty jałowe, a po ruszeniu normalnie jechał. Wiadomo problem pojawiał się w momencie zatrzymywania na światłach itp. Pisze bo jestem zielony w ustawianiu gaźnika itp wiec może ktoś wytłumaczy co i za co się zabrać.
Pozdro
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5609
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 123
Otrzymane Polubienia: 15
Kontakt:

Re: ls 650 obroty

Post autor: Dany »

Z całym szacunkiem ale jeśli sam piszesz że jesteś zielony to za gaźnik sam się nie zabieraj...

Sprawdź czy linka w pełni steruje ssaniem. Czy otwiera do maksa i co najważniejsze czy zamyka całkiem.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
beritt
Podpatrywacz
Posty: 18
Rejestracja: sob, 9 mar 2019, 15:07
Województwo: wielkopolskie
Polubił posty: 2

Re: ls 650 obroty

Post autor: beritt »

Rano zauważyłem mały wyciek z wezyka podającego paliwo. założyłem opaskę i skręciłem. Moto zatankowane pierwszy raz od 5 lat do pełna i może to moglo byc przyczyna?
Eddy70
The Real One
The Real One
Posty: 399
Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Tuchola
Otrzymane Polubienia: 2

Re: ls 650 obroty

Post autor: Eddy70 »