BRACTWO SUZUKI

www.bractwo-suzuki.com.pl
Teraz jest So, 17 lis 2018, 02:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 08:04 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
Witam

Panowie mam duży problem z obrotami wszystko co możliwe zrobiłem a ich dalej niema.
Sprawa wygląda tak aby motor trzymał obroty śrubką wolnych musi byc wkręcona min do połowy - wtedy obroty są ale jak dodam troszkę gazu motor idzie o drazu na ok 4-5 tys obr i tak stoi.
Wiec śrubka cofam powoli ale niestety jak zbliżam się do 1,5 - 2 tys . Motor zgaśnie. Można jechać lecz w moim odczuciu słabszy a świeca po odkręceniu czarna
I tak w koło. A oto co zmieniałem:
- świece oczywiście, benzyna, filtr powietrza
- Próba na 3 gaźnikach - podobne objawy
- moduł zapłonowy sprawdzone dodatkowo 2 szt
- Kompresja jest
- Wymieniony regulator napięcia (poprzeni ładował 13v teraz jest ok 14 v)
- lewego powietrza przy króćcu nie łapie
Jedno co mnie zastanawia (ale u kumpla było podobnie) jak kręcę dłuższą chwilę rozrusznikiem i sprawdzam iskrę na świecy to widzę ze iskra jest ale momentami jakby jej nie było chwilami - ale to chyba ma tak być(proszę sprawdźcie u sibie czy tak macie)
Nie mam pomysłu już co sie mogło stać:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 13:37 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 paź 2018, 15:02
Posty: 16
Województwo: lubelskie
Jak masz założoną pokrywę od filtra powietrza ? wylotem do tyłu ? jeśli tak do ustaw do dołu, moto ma lepszego kopa. U mnie problemem z obrotami była membrana w gaźniku, posiadała dziurkę , sprawdź u siebie w jakim jest stanie. Też bawiłem się obrotami, zatrzymywały się na 4 tysiącach i dopiero śrubką od gaźnika mogłem zbić do dołu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 14:01 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
Stasiunioziom40 napisał(a):
Jak masz założoną pokrywę od filtra powietrza ? wylotem do tyłu ? jeśli tak do ustaw do dołu, moto ma lepszego kopa. U mnie problemem z obrotami była membrana w gaźniku, posiadała dziurkę , sprawdź u siebie w jakim jest stanie. Też bawiłem się obrotami, zatrzymywały się na 4 tysiącach i dopiero śrubką od gaźnika mogłem zbić do dołu


Tak wylotem do tyłu. Membrany wymieniałem, gaźniki również, cały czas to samo jakieś czary - śrubką kręciłem od składu mieszanki niewiele to dawało:(
Cewkę z kablem fajką wymieniłem impulsator również (mam zapłon bateryjny). A możliwe jest ze ten magnes na kole magnesowym co daje sygnał do impulsatora jakoś się wymagnesował czy coś ?
Cos mi ta iskra nie odpowiada (stawiam motor w ciemnym miejscu wykrecam swiece kręce rozrusznikiem - iskra jest ok a po chwili na chwike znika całkowicie mimo ze rozrusznik kreci), ale u kumpa widziałem podobnie a jemu GN działa ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 14:13 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 paź 2018, 15:02
Posty: 16
Województwo: lubelskie
Może zainwestuj w świećę irydową, spróbuj wylot filtra powietrza skierować do dołu, ponadto jak sprawdzałeś szczelność połączeń ? też miałem kiedyś problem z lewym powietrzem przy gaźniku i moto nie chciał się wkręcać na obroty i nie miał siły. Ta membrana to oryginał ? czy chiński zamiennik ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 14:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 5 kwi 2004, 06:34
Posty: 3020
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Województwo: śląskie
a linkę gazu sprawdzałeś? bo jak dla mnie, to tu na początek należy szukać powodów "idiotycznego" zachowania twego moto

_________________
\m/-_-\m/ :twisted:

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 15:08 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
osama napisał(a):
a linkę gazu sprawdzałeś? bo jak dla mnie, to tu na początek należy szukać powodów "idiotycznego" zachowania twego moto


Sprawdzałem linka działa OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 15:12 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
Stasiunioziom40 napisał(a):
Może zainwestuj w świećę irydową, spróbuj wylot filtra powietrza skierować do dołu, ponadto jak sprawdzałeś szczelność połączeń ? też miałem kiedyś problem z lewym powietrzem przy gaźniku i moto nie chciał się wkręcać na obroty i nie miał siły. Ta membrana to oryginał ? czy chiński zamiennik ?

moto sprawdzane na 2 gaźnikach Mikuni ja tez mam Mikuni z ta wtyczką z boku. Membrany raczej chińczyki za ok 20 zl. Króciec założyłem nowy oring + silikon.
Świecę irydową mam w simsonie ale to inny gwint wiec nie wkręcałem ale zobaczyłem czy iskra sie podobnie zachowuje (tzn. czy czasami zanika) to jest to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 15:46 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 14 wrz 2018, 15:58
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź/Londyn
Województwo: świat i okolice
Ewidentnie nie jest to wina gaźnika skoro na trzech różnych pracuje w taki sam sposób. Jak napisał Osama, objawy takie jakby linka się blokowała, ale skoro jest nowa to jest ok. Ja bym się przyczepił do iskry. Ona nie powinna tak sobie zanikać. Spróbuj odkręcić fajkę świecy i zmierz długość iskry na samym przewodzie. Iskra powinna być dłuższa jak 1,5cm i dosyć gruba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 15:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 5 kwi 2004, 06:34
Posty: 3020
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Województwo: śląskie
linka, pancerz, rollgas - wszystko co ma związek z podnoszeniem przepustnicy, a jak nie, to zawory / lewe powietrze - innej opcji nie ma

_________________
\m/-_-\m/ :twisted:

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 19:30 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
osama napisał(a):
linka, pancerz, rollgas - wszystko co ma związek z podnoszeniem przepustnicy, a jak nie, to zawory / lewe powietrze - innej opcji nie ma

Linka odpada gaźnik cofa sie elegancko - no nic dałem głowice do roboty - gość popatrzył i stwierdził ze zawory napewno trzymają z tego co widzi na szybko, zapytał tylko czy oleju mi nie bierze.
No zobaczymy jak zrobi i założę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 paź 2018, 21:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 5 kwi 2004, 06:34
Posty: 3020
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Województwo: śląskie
dziwy straszne panie, dziwy

_________________
\m/-_-\m/ :twisted:

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 lis 2018, 20:18 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
Heja

Doradźcie proszę czy tutaj powinien być na pewno silikon uszczelniający (czerwone linie )jak będę zamykał głowice.
Kolejne zdjęcie ukazuje rozrząd jak rozebrałem zobaczcie proszę czy było OK - czy czasem jeden ząbek w lewo by nie należało?


Załączniki:
rozrzad.jpg
rozrzad.jpg [ 374.14 KiB | Przeglądane 1000 razy ]
glowica.jpg
glowica.jpg [ 570.52 KiB | Przeglądane 1001 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 11:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 5 kwi 2004, 06:34
Posty: 3020
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Województwo: śląskie
- Tak, ma tam być silikon
- jeżeli tłok jest w górnym martwym, to rozrząd masz OK

_________________
\m/-_-\m/ :twisted:

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 13:51 
Offline
Podpatrywacz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 paź 2018, 22:15
Posty: 15
Województwo: podkarpackie
osama napisał(a):
- Tak, ma tam być silikon
- jeżeli tłok jest w górnym martwym, to rozrząd masz OK


Dziękuje za odpwoiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 21:20 
Offline
Głaszczący Kanapę
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 1 sty 2018, 21:06
Posty: 28
Lokalizacja: Kraków
Województwo: małopolskie
Jeżeli jesteś pewien ,że nie ciągnie lewego powietrza to przedmuchaj po prostu dysze wolnych obrotów
bo to jest typowy objaw zatkanej dyszy. No chyba ,że widziałeś tamte gażniki pięknie pracujące w innych moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL