Strona 2 z 2

Re: pomocyy

: wt, 2 sty 2018, 19:50
autor: capek13
A jeszecze jedno teraz nie wiem czy pomiar będzie adekwatny do stanu ponieważ według zaprzyjaźnionego mechanika powinienem odac cylindry do delikatnego szlifu aby wygładzić powieszchnie a nie zrobiłem wiec musi troszkę popracować aby sie ułożyć tak teraz mówi on. Dla siebie mierzyłem to na trzech miałem po 10bar na czwartym bylo 9.8 bara ale pracowal na wolnych obrotach około 3 godzin a pomiar był robiony następnego dnia na zimnym

Re: pomocyy

: wt, 2 sty 2018, 20:16
autor: Waldex
To prawda, że nowe pierścienie muszą trochę popracować, żeby ułożyć się do cylindrów, które nie są już tak idealne, jak nowe.
Poczekaj do wiosny, oddaj motocykl na czyszczenie i synchronizację gaźników, pojeździj trochę, zobaczysz co z poborem oleju.

Re: pomocyy

: wt, 2 sty 2018, 20:36
autor: capek13
Tak będzie trzeba zrobić napisze jak wyszło choc ze piątek ma być ciepły jak nie będzie padać to polatam troszkę :-))

Re: pomocyy

: wt, 11 gru 2018, 11:27
autor: capek13
powiem tak ten cały remont zakończył się wymiana całego serca na nowy na n721 jak by co to mam troszkę gratów takich jak głowicę po remoncie tłoki z nowymi pierścieniami itd... :) no i zostawiłem Suzuki i przesiadłem się na r6 a suzuki zona wzięła :-) :-)

Re: pomocyy

: wt, 11 gru 2018, 19:16
autor: bohas
capek13 pisze:powiem tak ten cały remont zakończył się wymiana całego serca na nowy na n721 jak by co to mam troszkę gratów takich jak głowicę po remoncie tłoki z nowymi pierścieniami itd... :) no i zostawiłem Suzuki i przesiadłem się na r6 a suzuki zona wzięła :-) :-)
EOT !!