BRACTWO SUZUKI

www.bractwo-suzuki.com.pl
Teraz jest Pt, 19 kwi 2019, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 9 maja 2016, 21:08 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
Może polecicie jakiś warsztat w Białymstoku wart postawienia moto na drobne czynności serwisowe. Oczywiście poza firmowym serwisem Auto Kras. Chodzi mi o jakiś zakład pasjonacki ;)
Dzięki z górki.

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 06:45 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 16 gru 2006, 17:40
Posty: 2740
Lokalizacja: Wólka k. Białegostoku
Województwo: podlaskie
Witam
kiedyś robiłem tu:
Trans Bike. Serwis motocyklowy, sklep
ul. Potokowa 38
15-586 Białystok
To na Dojlidach jest,było to dawno ale jak się nie popsuli ,polecam.
Pozdrawiam

_________________
nie przeginaj nie jestes z gumy

Marauder VZ800 99r
tel.500-17-12-84


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 17:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 4 maja 2014, 09:14
Posty: 883
Lokalizacja: Białystok
Województwo: podlaskie
Z tego co orientuję się to n/w kiedyś pracował w Auto Kras.
Teraz robi pod siebie. Osobiście nie korzystałem z jego usług ale znam osoby , które korzystały i są happy !

Naprawa Motocykli
- kompleksowe naprawy powypadkowe
- usługi mechaniczne i lakiernicze

Adam Domanowski
ul. Przytulna 17
16-010 Nowodworce
tel. 509-107-996

Pozdro...

_________________
Suzuki GSX 650FA + LeoVince SBK EVO II
606-744-720
ORh+


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 21:47 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 22:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 lis 2004, 14:06
Posty: 5969
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
No to nie masz co jechać w zasadzie jedziesz wolno wolniej chłodzisz, wolniej chłodzisz wspomaga cię wiatrak i teraz najlepsze :mrgreen: wygoogluj przy jakiej temperaturze się włącza a zobaczysz, że jeszcze pewnie masz zapas. Do mechaniora to jedź jak po temperaturze granicznej kiedy włącza się wiatrak temperatura nadal rośnie. Choć w zasadzie to nie wiem czy gsr ma wymuszone chłodzenie ale temp. 90 do 100 to normalna temperatura pracy, przynajmniej tak mi się mocno wydaje 8)

_________________
Dżawa 350 TS sport, GSX 600F i w końcu GSX 1400 K2, który stał się już legendą
- minęła era K4 1000 GIXERA :-) GSXR 1000K5 - mocne wspomnienie, teraz w modzie rozsądek SV 650 K2,
moda mineła teraz będzie na maxa..... już jest HAYABUSA K 9
e-mail : kropek@bractwo-suzuki.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 22:11 
Offline
Śmigający po niebiańskich trasach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 8 maja 2016, 08:20
Posty: 35
Województwo: podlaskie
Możesz zajrzeć jeszcze do Adama Mulawy na ul. Porzeczkowej wzw Kościoła na ul. Berlinga. Jeden z pierwszych mechaniorów od motocykli w Białymstoku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 10 maja 2016, 22:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 lis 2004, 14:06
Posty: 5969
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
No dobra a co na to instrukcja ??
"Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Po włączeniu stacyjki wyświetlacz testuje się przez 2 sekundy, a następnie podaje temperaturę
płynu chłodzącego. Przy temperaturze płynu poniżej 20°C wyświetlone zostaje wskazanie „- - -„
. Przekroczenie temperatury 120°C spowoduje zapalenie kontrolki (10) oraz miganie wskazania
temperatury. Po przekroczeniu temp. 140°C na wyświetlaczu ukaże się napis „HI”; lampka
ostrzegawcza (10) pozostaje zapalona.
UWAGA
Jazda motocyklem w przypadku, gdy temperatura płynu chłodzącego przekracza
dozwoloną granicę może doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia silnika. Jeżeli
temperatura płynu chłodzącego jest zbyt wysoka (przekracza 120°C) i zapala się lampka
ostrzegawcza należy zatrzymać motocykl i zaczekać, aż silnik ostygnie.
Nie należy uruchamiać silnika do momentu, aż wskazanie temperatury nie spadnie poniżej
120°C."
Motocykl to nie ciastko z kremem, samochód w trasie trzyma 90 st jak jest mniej to jest niedogrzany i spala więcej. Wnioski ?? Masz sprawny motocykl 8)

_________________
Dżawa 350 TS sport, GSX 600F i w końcu GSX 1400 K2, który stał się już legendą
- minęła era K4 1000 GIXERA :-) GSXR 1000K5 - mocne wspomnienie, teraz w modzie rozsądek SV 650 K2,
moda mineła teraz będzie na maxa..... już jest HAYABUSA K 9
e-mail : kropek@bractwo-suzuki.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 12:46 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
KROPEK napisał(a):
Do mechaniora to jedź jak po temperaturze granicznej kiedy włącza się wiatrak temperatura nadal rośnie. Choć w zasadzie to nie wiem czy gsr ma wymuszone chłodzenie ale temp. 90 do 100 to normalna temperatura pracy, przynajmniej tak mi się mocno wydaje 8)
Wiatrak chłodnicy włączał się dopiero przy 95-96 st C i zbijał temp do 90 i się wyłączał. Trochę się zdygałem tymi temperaturami i spanikowałem, bo moto zgasiłem pospiesznie i temp znów skoczyła do 100 st. Wiadomo w garażu przewiewu nie ma :) Jeżdżę sobie spacerkowo 60 góra 80 km/h bo już się w życiu szybko najeździłem za młodziaka.
Teraz to powrót do motocyklowego hobby sprzed wielu, wielu lat. Obroty kręcę góra 6tys i aż strach pomyśleć co tam czeka powyżej 8-9 tys :)
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dzięki bardzo za cytat z instrukcji. Już prawie wszystko jasne.

KROPEK napisał(a):
No dobra a co na to instrukcja ??
"Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Po włączeniu stacyjki wyświetlacz testuje się przez 2 sekundy, a następnie podaje temperaturę
płynu chłodzącego. Przy temperaturze płynu poniżej 20°C wyświetlone zostaje wskazanie „- - -„
. Przekroczenie temperatury 120°C spowoduje zapalenie kontrolki (10) oraz miganie wskazania
temperatury. Po przekroczeniu temp. 140°C na wyświetlaczu ukaże się napis „HI”; lampka
ostrzegawcza (10) pozostaje zapalona.
UWAGA
Jazda motocyklem w przypadku, gdy temperatura płynu chłodzącego przekracza
dozwoloną granicę może doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia silnika. Jeżeli
temperatura płynu chłodzącego jest zbyt wysoka (przekracza 120°C) i zapala się lampka
ostrzegawcza należy zatrzymać motocykl i zaczekać, aż silnik ostygnie.
Nie należy uruchamiać silnika do momentu, aż wskazanie temperatury nie spadnie poniżej
120°C."
Motocykl to nie ciastko z kremem, samochód w trasie trzyma 90 st jak jest mniej to jest niedogrzany i spala więcej. Wnioski ?? Masz sprawny motocykl 8)

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Ostatnio edytowano Śr, 11 maja 2016, 12:47 przez Bob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 21:44 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 19 maja 2006, 00:12
Posty: 953
Lokalizacja: Białystok
Województwo: podlaskie
Bob napisał(a):
Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C

Nie jedź do Dzięcioła :)

Zajedź lepiej do Zaścianek do Maxa (Romek) :) MaxMoto :)
Nie znam lepszego fachowca od motocykli.

_________________
mobile: +48 888 587 587


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 22:16 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
Remi napisał(a):
Bob napisał(a):
Dzięki Panowie. Zalecę najpierw do tego na Dojlidach, bo jakoś tak dziwnie mój GSR przy spokojnej jeździe wchodzi na wysokie temperatury rzędu 90-96 st C. Na trasie jak leciłlem to pokazuje 80 st C

Nie jedź do Dzięcioła :)

Zajedź lepiej do Zaścianek do Maxa (Romek) :) MaxMoto :)
Nie znam lepszego fachowca od motocykli.

Czyli Dzięcioł to na Dojkach, a u Maxa opnę tylną wymienić, wyważyć można ? bo też muszę to zrobić tylko wcześniej kupić jakaś sensowną, bo fabryczne ledwo 10 tys wytrzymały. Trochę dziwne. Przednia jeszcze oki się wydaje, ale tylna po środku bez bieżnika już Bridgestone Battlax BT014

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 maja 2016, 23:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 lis 2004, 14:06
Posty: 5969
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Nie dziwne, opony mają kleić do drogi a nie długo służyć. Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie. Jakość opony przekłada się głównie na komfort jazdy i bezpieczeństwo a nie na długowieczność. Przeważnie można liczyć dwie tylne gumy na jedną przednią.

_________________
Dżawa 350 TS sport, GSX 600F i w końcu GSX 1400 K2, który stał się już legendą
- minęła era K4 1000 GIXERA :-) GSXR 1000K5 - mocne wspomnienie, teraz w modzie rozsądek SV 650 K2,
moda mineła teraz będzie na maxa..... już jest HAYABUSA K 9
e-mail : kropek@bractwo-suzuki.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 maja 2016, 06:29 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
KROPEK napisał(a):
Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie......

Zgadałem się kiedyś z gościem po trasie i ten Jegomość na Bandycie 650 ( K12) miał fabryczne gumy które przejechały 18 tys km ? jak to możliwe. Przednia trwalsza ? Przecież hamująca, no ale napędu nie przenosi to fakt. Sorki za lamerskie rozważania, ale dawniej to były inne motory i inne opony. Dzisiaj jakoś dziwnie jest :)

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 15 maja 2016, 17:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 lis 2004, 14:06
Posty: 5969
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Dzisiaj jest bezpieczniej, szukaj odpowiednich opon do swojego moto, żeby trzymały się drogi jak magnes :mrgreen: . Zużyciem będziesz przejmował się potem. Zależy ono od wielu czynników. Stanu nawierzchni, stanu motocykla, mocy i sposobie jej wykorzystywania przez jeźdźca. Kiedyś na głowach były kaski np orzeszek, leżą na półkach, strychach itp. Mają nadal twarde skorupy ale czy są bezpieczne ?? Jeden zużyje gumy po 18 inny po 8 a są artyści u których po 3 tyś. Nie ma śladu opony. To ty masz przejechać nieograniczony dystans nie opona
Przyczepności :mrgreen:

_________________
Dżawa 350 TS sport, GSX 600F i w końcu GSX 1400 K2, który stał się już legendą
- minęła era K4 1000 GIXERA :-) GSXR 1000K5 - mocne wspomnienie, teraz w modzie rozsądek SV 650 K2,
moda mineła teraz będzie na maxa..... już jest HAYABUSA K 9
e-mail : kropek@bractwo-suzuki.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 15 maja 2016, 19:21 
Offline
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 8 gru 2007, 17:26
Posty: 1723
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: mazowieckie
KROPEK napisał(a):
Nie dziwne, opony mają kleić do drogi a nie długo służyć. Przeciętna żywotność dobrej opony to 6 do 8 tyś jak delikatnie jeździsz na słabym sprzęcie. Jakość opony przekłada się głównie na komfort jazdy i bezpieczeństwo a nie na długowieczność. Przeważnie można liczyć dwie tylne gumy na jedną przednią.


Nie wiem jak inne, ale PR2 (ma opinię dobrej) wytrzymują 3 razy tyle, w średnim mocowo sprzęcie, pod ciężkim kierownikiem. Pierwszy komplet zmieniałem, ze względu na kończący się przód (z lewej strony). Może mam źle zbieżność ustawioną:) Żywotność o której piszesz, dotyczy bardziej miękkich, sportowych opon na tor. Kolega póki co się chyba nie wybiera, wiec wystarczą turystyki.

_________________
Jedź i daj jechać innym!
GS500E pojechał.....
SV650N '00 pojechała...
czarny mruczek pojechał...
jest większy też czarny mruczek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 15 maja 2016, 20:53 
Offline
Naciagacz Łańcucha
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 maja 2016, 12:19
Posty: 244
Województwo: podlaskie
Wyszukałem jeszcze alternatywę dla Michelina w postaci Dunlop Sportmax Roadsmart 180/55 R 17 73W podobno prowadzi moto na suchym lepiej niż PR2, a ja przecież w deszczu nie przewiduje jeździć. Jeszcze Bridgestone Battlax BT 021 - opona jakby niczego sobie, ale tez nie szczególna jakaś, ale cena dobra ;)

_________________
kocham Suzuki, uwielbiam Kaweinkę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL