GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

motoassassin

GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Witam
Problem polega na tym, ze w manualu błąd F1 oznacza tak naprawdę wiele błędów. Nastaje więc pytanie: czy możliwe jest to, że błąd pojawił się przez założenie tłumika yoshimury ? czy ma to jakiś związek ze strumienicą ?
Vais

Re: Błąd F1 GSX-R 750 K7

Post autor: Vais »

wymieniłeś tylko tłumik końcowy
Nie wymontowałeś exap-u lub sondy.

Normalnie po wymianie tylko końcówki nie powinno się świecić.
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4261
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 1
Otrzymane Polubienia: 9

Re: GSX-R 750 K7 Błąd FI

Post autor: Emil »

to nie jest "F1" tylko "FI" od "fuel injection" czyli błąd wtrysku paliwa (coś nie tak z elektryką, zła mieszanka itp)
;)

mógł się pojawić od tłumika jak np. jest od złego modelu albo przelotowy i komputer głupieje, albo przy wymianie odczepiłeś jakiś kabelek

co dokładnie rozumiesz pod pojęciem "tłumik"? jak pisze Vais od samej końcówki raczej nie powinno, ale głowy nie dam
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

tłumik mam na myśli za kolektorem... tam gdzie zaczepiany jest na tzw. spręzynkę. No i jest to typowy przelot Yoshi... dodam jeszcze ze do błędu swieci się czerwona lampka od oleju
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Zrobiłem zdjcie tego tłumika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6423
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 18

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: KROPEK »

Załóż ponownie oryginał będziesz miał odpowiedź czy to błąd prez zmianę.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Problem w tym, że oryginału juz nie mam
Piniu
Śmigający inaczej...
Posty: 777
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 21:37
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Piniu »

Spróbuj odpiąć aku, odczekać kilka minut. Podepnij ponownie napięcie, odpal sprzęta bez dotykania gazu. Zostaw go odpalonego aż włączy się wentylator. Jeśli po odłączeniu aku i odpaleniu od razu pojawią się wspomniane kontrolki możesz sobie darować dalsze czynności. Powodzenia!
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Nie bardzo rozumiem w znaczenia słów, że mogę sobie darować dalsze czynności. To znaczy, że to coś poważniejszego ?
miksol
Zmieniacz Żarówek
Posty: 52
Rejestracja: śr, 26 mar 2014, 17:19
Województwo: łódzkie

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: miksol »

Poszukaj serwisówki od jakiegoś gsx, z opisami błędów i sposobem ich zczytania. Z tego co pamiętam czyta się jak w starych oplach, czyli liczy mignięcia. Powinieneś dojść do tego co konkretnie chce ci "powiedzieć" FI. Moim zdaniem będzie to błąd sondy lambda, która przez otwarty wydech, albo za szybko się wychładza, albo ma zachwiane parametry. Stosuje się do tego emulator sondy lambda.

Nie rozciągam się... Sprawdź błędy...
WSK125 x 5, Ogar x 3, Komar x 2, Kaczucha, JAWA350, ETZ250 x2, ETZ150, WSK175, Simson S51 Enduro, Aprilia AF1 168ccm, Suzuki TS 50, Suzuki GT 80, Suzuki GSX600F, Cebula CB500, CBR900RR, 2 lata przerwy, GSX750F...
Piniu
Śmigający inaczej...
Posty: 777
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 21:37
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Piniu »

motoassassin pisze:Nie bardzo rozumiem w znaczenia słów, że mogę sobie darować dalsze czynności. To znaczy, że to coś poważniejszego ?
Miałem na myśli... jeśli po odpięciu i ponownym podłączeniu aku pojawi ci się błąd, nie musisz go męczyć i czekać do uruchomienia wentylatora ;-)
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Przepraszam za chwilową nieobecność.
Problem delikatnie się powiększył, mianowicie oprócz błędu motocykl nie wchodzi na obroty tak jak powinien...
Ciężko jest określić nazwę tego co się dzieje. Mogę powiedzieć jedynie że zaczyna się dławić przy 8000 rpm. Wspólnie z moim kolegą mechanikiem doszliśmy do wniosku, że na pewno nie leży problem w sondzie lambda.... Czy może miał ktoś podobny przypadek i mógłby pomóc bo Majówka coraz bliżej a moto nie jeździ :/ Zaznaczam, że wszelkie propozycje podane przez wszystkich w tym temacie zostały sprawdzone
Kozak
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 814
Rejestracja: śr, 3 lis 2010, 17:21
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce 20% /Warszawa 80%

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Kozak »

W takim przypadku może warto pojechać do serwisu Suzuki aby zrobili diagnozę co go boli??
Nie musisz przecież tego u nich robić a może pomogą.

W Wawie polecam serwis Suzuki Jaskłowski.
Ostatnio zmieniony ndz, 20 kwie 2014, 07:31 przez Kozak, łącznie zmieniany 1 raz.
_____________________________________________
MOTO: SUZUKI GSX-R 750 K5 ->GSX-R 750 L1 -> B.....jednoślad S1000R
T: 697894095
"BS is it not only a symbol, this is way of life"
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Pozostaje jedynie opcja z podłączeniem komputera. Poinformuje co dokładnie sie stało
Vais

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Vais »

Świece,sprawdzałeś?
Kiedyś takie objawy miałem w Hayce,po wymianie świec było oki
ODPOWIEDZ