GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

szuli

GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: szuli »

Pytanko jak w temacie. Dość dużo podróżuję praktycznie z pełnym obciążeniem (dwie osoby + komplet kufrów) i powiem szczerze, że czasami przydałyby się skuteczniejsze heble... wiem, że nie uda się osiągnąć efektu jak np. w B.....jednoślad k1200sport mojego kumpla z którym po porównaniach doszliśmy do smutnego dla mnie wniosku, że w bandziorze to są spowalniacze a nie hamulce...

Tak więc pytanko: czy ktoś zmieniał w B12.5 przewody na stalowy oplot a jeśli tak to jakie koszty i czy różnica jest wyczuwalna organoleptycznie? :)
WolfRaider
BS Brother
BS Brother
Posty: 462
Rejestracja: śr, 22 sie 2007, 19:49
Województwo: mazowieckie
Kontakt:

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: WolfRaider »

Efekt:
chciałem swego czasu wymienić przewody na stalowy oplot w salonie u Jaskłowskiego, krzyknęli mi jakieś chore 1300 zeta, ale powiedzieli, że mam ABS i wymiana niewiele pomoże: hebel dalej będzie gumowy

Koszty:
w Larssonie można na nabyć komplet w dowolnym kolorze pod nasz model w cenie:

HEL komplet typ S (5szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przód 649,99
HEL komplet typ S (2szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym tył 299,00
HEL komplet typ S (7szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przód/tył 910,00
GS500E `93 - fajne było moto, ale już nie ma
GSF 1250SA K7
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: figer »

Zawsze warto, poszukaj bo ceny podane przez Wolfa jakies wysokie sa.
Jak bedziesz montowal, to bez zadnych eksperymentow - maja byc 2 przewody - od pompy do zaciskow.
ObrazekObrazek
powell
BS Brother
BS Brother
Posty: 759
Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 20:55
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: powell »

Założyłem oplot w moim B12 ponad dwa lata temu. Tak jak Figer pisze - z przodu dwa przewody bezpośrednio od pompy do zacisków. Akurat ja założyłem również z tyłu, ale myślę, że w wersji ekonomicznej tył można spokojnie sobie podarować.
Efekt - uważam, że zdecydowanie było warto !
Wyczucie załapania zwiększyło się diametralnie, klamki zrobiły się twardsze, co dla mnie jest dużym plusem.
W moim Bandziorze układ hamulcowy jest trochę inny niż w nowszych egzemplarzach - ja nie mam ABSu, za to jest po 6 tłoczków na tarczę (w nowszych są 4). W sumie przed wymianą przewodów na oplot nie narzekałem na siłę hamowania. Chodziło o to, co wyżej i zdecydowanie udało się! Wyczucie hamulca - to jest to :)
Szary Bandit 1200S K4 (nie ma to jak olejaki !)
>> Born to ride motorcycles <<
GG: 41812
Vais

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: Vais »

jest w Bractwie ktos kto handluje tym sprztem na hasło BRACTWO znizka

http://www.przewodywoplocie.pl/

Juz 2 zestawy zamowiłem u nich,jak przewod zaczą ciec(tak mi sie wydawało) to odrazu chciał wysyłac nowy a stary małem wysłac w pozniejszym termine.
Wiec polecam
powell
BS Brother
BS Brother
Posty: 759
Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 20:55
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: powell »

marekvais pisze:jest w Bractwie ktos kto handluje tym sprztem na hasło BRACTWO znizka

http://www.przewodywoplocie.pl/

Juz 2 zestawy zamowiłem u nich,jak przewod zaczą ciec(tak mi sie wydawało) to odrazu chciał wysyłac nowy a stary małem wysłac w pozniejszym termine.
Wiec polecam
Ja również zamówiłem właśnie tam, również dwa zestawy, i również polecam :D
Szary Bandit 1200S K4 (nie ma to jak olejaki !)
>> Born to ride motorcycles <<
GG: 41812
bini
The Real One
The Real One
Posty: 590
Rejestracja: pn, 21 lip 2008, 09:49
Województwo: mazowieckie

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: bini »

No ja też kupowałem na http://www.przewodywoplocie.pl/ tak wiec polecam :D tylko nic nie wiedziałem o promocji na hasło BS :angry_smile:
Suzuki GSF 1200s k6 Bandit
motorynka
Moderator
Moderator
Posty: 1180
Rejestracja: pn, 7 cze 2010, 16:11
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: motorynka »

...no a jak jest w przypadku GSF1200 z ABSem?Właśnie zmieniłem w GSRce i jest lepiej(ale ona nie ma ABSu)no i zastanawiam się czy w bandziorku będzie czuć różnicę,czy coś się zmieni?
SV 650,GSR 600 -odjechały...GSF 1200SA -historia,co dalej?
a teraz duże JAJCO + KOT ALBINOS
501766300
GG 11551446
Vais

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: Vais »

motorynka pisze:...no a jak jest w przypadku GSF1200 z ABSem?Właśnie zmieniłem w GSRce i jest lepiej(ale ona nie ma ABSu)no i zastanawiam się czy w bandziorku będzie czuć różnicę,czy coś się zmieni?

jest kilka powodów, ze zmiana na oplot jest korzystna, to są hamulce
motorynka
Moderator
Moderator
Posty: 1180
Rejestracja: pn, 7 cze 2010, 16:11
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

Post autor: motorynka »

to się rozumie -tylko czy przy bandicie 1200 z ABSem , który ma dużo skromniejszą moc od "sokoła" będzie odczuwalna różnica w posiadaniu przewodów w oplocie?
SV 650,GSR 600 -odjechały...GSF 1200SA -historia,co dalej?
a teraz duże JAJCO + KOT ALBINOS
501766300
GG 11551446
motorynka
Moderator
Moderator
Posty: 1180
Rejestracja: pn, 7 cze 2010, 16:11
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 4

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: motorynka »

dzięki :)
SV 650,GSR 600 -odjechały...GSF 1200SA -historia,co dalej?
a teraz duże JAJCO + KOT ALBINOS
501766300
GG 11551446
Daniello

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: Daniello »

i jak Szuli - wymieniles przewody?

mnie rowniez mocno interesuje ten temat, jednak nigdzie nie znalazlem osoby z nasza wersja moto (B12,5 SA), ktora dokonalaby takiej wymiany poprawnie.

w wersji z ABSem jest 5 przewodow gumowych, zeby to mialo sens (i nie bylo problemow o jakich pisze WolfRaider - "wymiana niewiele pomoze") trzeba wymienic wszystkie! i tu jest problem gdyz 2 przewody (te pod zbiornikiem paliwa) z gumowych przechodza na stalowe i łączone sa z nimi na zasadzie zacisniecia - a tego w zadnym serwisie nie rusza..

ponizej obrazek o co chodzi -

http://lh6.ggpht.com/_Rrxdaao6sgo/TNPDG ... zewody.GIF

http://lh3.ggpht.com/_Rrxdaao6sgo/TNPDH ... ewody2.jpg

czy trzeba w takim razie wywalac przewody (rurki) stalowe biegnace do pompy ABS? nie wiem ...


pozdrawiam

Daniel
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5609
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 123
Otrzymane Polubienia: 15
Kontakt:

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: Dany »

Nie widziałem jak to wygląda ale w Larssonie jak pytałem to podawali cenę kpl ( 5 ciu szt. )
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Vais

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

Post autor: Vais »

Daniello pisze:i jak Szuli - wymieniles przewody?

mnie rowniez mocno interesuje ten temat, jednak nigdzie nie znalazlem osoby z nasza wersja moto (B12,5 SA), ktora dokonalaby takiej wymiany poprawnie.

Wystarczy wysłać zapytanie na tej stronie http://www.przewodywoplocie.pl/ dotyczące waszej maszyny,w 100% dostaniecie odpowiedz na nurtujące Was pytania

Pozdrawiam M.
ODPOWIEDZ