Intruder 750 - problem ze światłami

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Prosiłem Zibiasa jak to jest u niego w Intruzie 1400.
Jest tak:
stacyjka off, wyłącznik off - ciemno zupełnie,
stacyjka P, wyłacznik off - świecą pozycyjne,
stacyjka ON, wyłącznik off - nic nie świeci,
stacyjka ON, wyłacznik S - świecą pozycyjne,
stacyjka ON, wyłącznik ON - świecą mijania lub długie (w zależności co włączysz przełącznikiem zmiany świateł)

W związku z tym cofam moją poprzednia opinię, że nic nie moze świecić w położeniu wyłacznika off. Tak to jest pomyślane, żeby przekręcić stacyjkę w położenie P, wyjąc kluczyk i pozostawiając oświetlony sprzęt na poboczu pójść na piwko.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
emtivi

Post autor: emtivi »

Witam Braci !! Sprawa wyjaśniona ... uszkodzony okazał się kabel idący od przełącznika świateł przy manetce do stacyjki (kabel Gr na schemacie)...w związku z ciężkim dojściem do tego kabla, zastosowałem inny patencik, i uzyskałem operowanie światłami jak w bodajże amerykańskich sprzętach. Po przekręceniu kluczyka włącza się pozycja + podświetlenie prędkościomierza. Połączyłem na krótko kabel Br i O wychodzące ze stacyjki !!
Pozdrawiam i dzięki za wszelką pomoc !!
GraDzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 1790
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: GraDzik »

Cieszę się, że się znalazła usterka.
Jednak obejście, jakie zastosowałeś, traktuj jako tymczasowe i jak najszybciej usuń awarię.

W sposób jaki opisałeś, zmostkowałeś bezpiecznik.
W razie zwarcia w instalacji możesz mieć nizły pasztet.

Pozdrawiam,
Piotrek

Edit: Czy "circuit breaker" na schemacie, to bezpiecznik główny? (bezpicznik ten zazwyczaj opisywany jest jako "main fuse"). Światła pozycyjne zasilane są przez stacyjke w pozycji P, też z pominięciem puszki z bezpiecznikami. Więc może niepotrzebnie zrobiłem takie larum. Ale upewnij się, czy "circuit breaker" to faktycznie bezpiecznik.
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
Zygzak
Śmigający inaczej...
Posty: 397
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zygzak »

:lol: :spoko: ...i congratulation :oczko:

Pozdrawiam. Zygzak~~
mr_simon

Post autor: mr_simon »

Mam podobny problem, miałem wycinkę i gdy motocykl leżał światła były gdy go podniosłem światła zgasły, zostały jedynie pozycyjne, nie ma drogowych ani mijania, przełączanie nic nie daje. Zapewne nastąpiło zwarcie i padł bezpiecznik. Teraz pytanie, gdzie w intruderze umiejscowione są bezpieczniki, bo dzisiaj rozebrałem pół motocykla i nie znalazłem.
Zygzak
Śmigający inaczej...
Posty: 397
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zygzak »

A takie małe , czarne pudełeczko plastikowe, pod siedzeniem na lewo od aku - to nie bedzie to? Zapukaj trzy razy i podnieś wieczko ;)

Pozdrawiam. Zygzak~~
GraDzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 1790
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: GraDzik »

Niestety nie jestem w stanie Ci powiedzeć, gdzie jest puszka z bezpiecznikami w Intruderze.
W Marysiu jest po lewej stronie, poniżej siodła pod chromowanym deklem.
W okolicach bezpiecznika głównego i przekaźnika rozrusznika.

Jednak, skoro straciłeś światła po upadku, to objawy mogą wskazywać również na uszkodzenie kabla przy wyłączniku świateł (nie wiam jaki to był upadek?)
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
mr_simon

Post autor: mr_simon »

Co do bezpieczników to jak pisał Zygzak są po lewej stronie pod siedzeniem. - Dzięki!

Co do upadku, to był lekki ślig, który oberwał lampę dalekosiężną, gdy motocykl leżał światła były, po podniesieniu motocykla światła zgasły, zrobiło się gdzieś zwarcie i muszę zacząć od zajrzenia w bezpieczniki. :D
GraDzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 1790
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: GraDzik »

Simon, no jak tam - co powiedziała inspekcja bezpieczników?
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
mr_simon

Post autor: mr_simon »

Dwa były spalone, wymieniłem i wszystko świeci :)
ODPOWIEDZ