Max rozmiar opony tył LS650

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
krycha

Max rozmiar opony tył LS650

Post autor: krycha »

Witam. Wiem, że podobne tematy były poruszane, ale nie znalazłem tam tego o co mi biega :cry: Może ktoś kombinował z tylnim laczkiem przy Savage :?: Chodzi o to jaki rozmiar jeszcze max wchodzi bez przeróbek zawieszenia, i czy nie ma przy takiej zmianie jakichś haczyków (poza późniejszym błędem we wskazaniach prędkościomierza)? :?: i czy wogóle jest sens pchać na tył w LS szerszą gumę, bo może wiążą się z tym jakieś utrudnienia czy komplikacje potem :twisted: ? Pozdr wszystkim :beer:
rysio

Post autor: rysio »

Może Marian07 się wypowie, bo u niego jest szerokie Pirell Route.
Moim zdaniem wygląda baaardzo efektownie.
Pozdrawiam,
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

LUDZIEEEE ten temat był już poruszany nie raz, więc kożystajcie z wyszukiwarki, a nie zaczynajcie kolejnego identycznego postu, który i tak będzie wyglądał jak poprzednie na ten sam temat



:peace:




jak dla mnie EOT please
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Bez korzystania z wyszukiwarki twierdzę, że temat szerszych gum dotyczył raczej Intruza i dlatego nie zamykałem tematu. Ale jak skorzystam i znajdę wzmianki o gumie w LS to................
:twisted: :twisted: :twisted:
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
krycha

Post autor: krycha »

..nie no, w wyszukiwarce grzebałem i tylko laczki dotyczące Intruza znalazłem :roll: chyba, że już wzrok nie ten co kiedyś i o LSie przegapiłem - ale raczej nie :wink:
rysio

Post autor: rysio »

Szanowni Panowie!
Kolega Krycha wyraźnie napisał, że przeglądał forum i nie znalazł informacji, o które mu chodziło. Dajmy mu szansę. Dostał namiary na konkretnego człowieka i pewnie do niego się zwróci. Nie pisałem na priva, bo może ktoś jeszcze będzie zainteresowany tematem...
Pozdrawiam,
marian07

Post autor: marian07 »

Powitać braci, szerokie Pirell Route jakie jest u mnie wyglada o niebo lepiej niż standardowo zalecane 140/80. Praktycznie wymagała jedynie zmiany śrub mocujacych stelaże (niskie łby które poszły od strony wnętrza błotnika i spec nakrętki na zewnatrz). Opona mieści się bez żadnego problemu. Nic nie obciera, a optycznie jest debest.
krycha

Post autor: krycha »

A nie ma kłopotów z dobijaniem koła do błotnika na dołach "pięknych krajowych asfaltów" :?: bo u mnie sprężyny ustawione na najtwardsze,mam laczek 140/80, a mimo to ten problem się pojawia przy pomykaniu z "plecakiem" :cry: ...wiem, że ten skarbeniek tak już ma, ale zastanawiam się co się wtedy dzieje gdy oponka jeeeeszcze WIĘKSZA?Pozdr :beer:
rysio

Post autor: rysio »

Dobijać będzie, ale to nie opona zaczepia, tylko daje o sobie znać krótki skok amortyzatorów. Ten typ tak ma. I wiele innych chopperów też.
dr_Faka

Post autor: dr_Faka »

Tapir poruszał ten problem!!!!!! :D
Więc sobie kuknij :gazeta:

http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... ight=tapir

pozdro
Tapir

Post autor: Tapir »

Dokładnie- wpakowałem Dunlopa Qualifier co jest nieco wyższy :twisted: :twisted: :twisted:
ODPOWIEDZ