LS: regulacja tylnego zawieszenia

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
thekamil

LS: regulacja tylnego zawieszenia

Post autor: thekamil »

czy posiada któryś z braci (może nawet siostrzyczka jakaś) mieszkający w okolicy klucz do regulacji tylnego zawieszenia? często jezdze z plecaczkiem i tył mi dobija... chce ustawić sobie na najtwardsze, ale nie mam klucza :(
czy warto z czyms takim podskoczyc do serwisu?
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Witam !!
Zanim wystąpi prof. Osama ( bo wystąpi na pewno :P ) zapytowuję czy nie jest to podobna regulacja jak w Marasiu ??
Tzn. czy nie "pokręca się" amorkami ??
Bo jeśli tak to zrobisz to przy użyciu byle twardszego pręta wkładając go w otwór w amorku i przekręcając w wybrana stronę.
W Marasiu jest pięciostopniowa regulacja. Pozdrówka.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
SID

Post autor: SID »

Hello !
wlasnie mam LS'a , lecz nie mam tego specjalnego klucza do regulacji zawieszenia, wiec to robie podobnie jak mowil Lechul - tylko, ze uzywam zwyklego srubokretu Obrazek :)
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

no i się pojawił :D

zgadzam się z teoriami w/w prof. i polecam odpowiedni kawałek odpowiednio twardego pręta, d za pomocą którego diałając odpowiednio dużą siłą obrócimy zapadki na amorku o odpowiednią ilość ząbków.

jak dobrze pamiętam są 4 albo 5 stopni ( jak widać nei do końca dobrą mam pamięć a wstawać po książkę mi się nei chce bo nałaziłem się w robocie dość :P )


:beer:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
mikaels

Post autor: mikaels »

Idealnie nadaje się do tego "niby śrubokręcik" z oryginalnego "niby zestawu narzedziowego". Mozna nim jeszcze ewentualnie potraktować śrubki od boczków itp bo do niczego innego sie nie daje :P U mnie amorki ustawione są na przedostatniej zapadce, czyli prawie najtwardsze. Przewaznie jezdze w 2os. i mysle ze jest OK. Chociaz dopakowany LS lubi dobijać. Pozdr.
thekamil

Post autor: thekamil »

no to luzik :) chciałem zrobić to własnie w ten prymintywny sposob, ale bałem sie, że cos rozwale ;)
ODPOWIEDZ