GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Lechul »

Dla mnie to sprzęt rzeczywiście dedykowany dla Siostrzyczek (design, gabaryty).
Sądzę, że dla wszystkich w tym temacie fajne może być przypomnienie -------->PREZENTACJI
oraz testu ------------>GLADIUS vs RESZTA JAPONII
Szczególnie ten drugi artykuł dowodzi jak bardzo stylistyka i gusty bywają opiniotwórcze. Tabela z wynikami pomiarów sytuuje Gladiego całkiem wysoko natomiast wynik testu (3 miejsce) opiera się na wyglądzie i odczuciach "plecaczków". Wg mnie to mniej więcej tak jakby wady i zalety np. Porsche lub Ferrari rozważali pasażerowie jeżdżący z tyłu a przecież "wszyscy we wsi wiedzom" jakie tam są zydelki.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
Mar
BS Brother
BS Brother
Posty: 1879
Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Mar »

Wszystko kwestia gustu.....jak juz zostalo powiedziane.

Mi osobiscie Gladius podoba sie..tylko z jednej strony ;), nie pamietam czy to prawa czy lewa ;) co do malowan uwazam bialo niebieskie za najbrzydsze, inne sa o niebo lepsze.

Co do porownania do SV-ki....czekam z nadzieja ze moze wyjdzie litrowy Gladius z czacha taka lub podobna jak w "duzej" Sv-ce... Na minus dla wygladu uwazam zastapienie LED-ow zwyklym swiatlem z tylu, ale to juz kwestia gustu.
Ogolnie sprzet jest poreczny jesli sie jezdzi po miescie, w trasie tez napewno da rade, bo nie trzeba miec owiewek zeby zrobic dluga trase na moto. Ciekaw jestem tez jak bedzie slychac Gladiusa na akcesoryjnych wydechach...
Adam

Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Broda
Lajtowy Motonita
Posty: 579
Rejestracja: wt, 6 wrz 2005, 09:52
Województwo: -
Lokalizacja: WARSZAWA/3miasto

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Broda »

a gdzie przeczytaliście ze gladius to następca SVki ??
Lokalny diler opium
opium*-bo motocykl jest jak narkotyk
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1813
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 6

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Waldex »

Broda pisze:a gdzie przeczytaliście ze gladius to następca SVki ??
W gwiazdach.... :mrgreen:
Jaką Vkę Suzuki przestało produkować, jaka się pojawiła?
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
Jihadek
Moderator
Moderator
Posty: 1746
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 38

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Jihadek »

No ja tam mam ciągle nadzieję, że SV teraz tak nie będzie wyglądało. Pomijając rzecz gustów mam plana coby wiosną gołego Bandziora zmieniać na SV 1000 coby mieć litra, diody z tyłu, a z przodu owiewkę z fajnymi ostrymi światłami oraz aluminiową ramę. A wobec powyższego na Gladiusa to z jakiego niby powodu bym miał zmieniać, skoro zabrali wszystko co najlepsze ?? ?? ??
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Kirk

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Kirk »

Miałem (nie)przyjemność jechać na tym pierdzidrążku i... nic! Właśnie, nic! Motocykl kompletnie nijaki. Ot, taka zabawka, kaprys. Fakt, jest lekki i poręczny - ale to jedyne zalety. Silnik V2, a zero zabawy - można sobie gmerać prawym nadgarstkiem do woli, a szału i tak nie ma i nie będzie. O dźwięku jaki generuje ta jednostka nawet nie warto chyba wspominać, bo aż żal **** ściska...
Moim zdaniem, Gladius nie będzie doceniony,ani teraz ani w przyszłości. A to z uwagi na oczekiwania motocyklistów, które w zderzeniu z produktem ze stajni Suzuki okazały się niestety/niespodziewanie zbyt wygórowane. Z pewnością znajdą się osoby, które zakupią taki produkt, gdyż gust jak dupa, każdy ma swój/swoją, lecz do mnie ten model zupełnie nie przemówił. SV wróć!!! :wink:

BTW - dlaczego mówicie, że to dobra maszyna dla kobiet? Przecież nasze Panie nie tylko oczekują dopasowania gabarytowego, ale i czegoś więcej - jakiegoś charakteru, przysłowiowych "jaj"! A Gladius im tego nie zapewni...

(Oczywiście jest to tylko moja subiektywna opinia, oparta na dużej dozie rozczarowania i złośliwości :lol: )

pozdrawiam! :)
rookie

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: rookie »

zaraz ktoś mnie uzna za obrońcę Gladiusa, ale przy akcesoryjnym wydechu V-ka śpiewa całkiem konkretnie.
Broda
Lajtowy Motonita
Posty: 579
Rejestracja: wt, 6 wrz 2005, 09:52
Województwo: -
Lokalizacja: WARSZAWA/3miasto

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Broda »

Waldex pisze:
Broda pisze:a gdzie przeczytaliście ze gladius to następca SVki ??
W gwiazdach.... :mrgreen:
Jaką Vkę Suzuki przestało produkować, jaka się pojawiła?

eheheh to nie tak... jest to zupełnie inny pojazd... blok silnika zaczerpniety z sv-ki... i na tym kończymy podobieństwa

na tej zasadzie b-king jest następcą gsx1400...
Lokalny diler opium
opium*-bo motocykl jest jak narkotyk
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5617
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 126
Otrzymane Polubienia: 15
Kontakt:

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Dany »

BRODA NAPISAŁ
...eheheh to nie tak... jest to zupełnie inny pojazd... blok silnika zaczerpniety z sv-ki... i na tym kończymy podobieństwa

na tej zasadzie b-king jest następcą gsx1400...[/quote]



Ja też mam wrażenie że to pojazd raczej dla początkujących i lekkich osobników obydwu płci :)
A tak serio to wzrokowo szybciej porównał bym glaudiego z GS 500...
I chyba naj mniej ważne jest co zastąpił tylko co sobą reprezentuje... i tu odpowiedź jest jasna. Lekki, zwinny, poręczny dla nie wymagających lub początkujących...
.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2428
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Rostwór »

Broda pisze:
Waldex pisze:
Broda pisze:a gdzie przeczytaliście ze gladius to następca SVki ??
W gwiazdach.... :mrgreen:
Jaką Vkę Suzuki przestało produkować, jaka się pojawiła?

eheheh to nie tak... jest to zupełnie inny pojazd... blok silnika zaczerpniety z sv-ki... i na tym kończymy podobieństwa

na tej zasadzie b-king jest następcą gsx1400...
A SV to jest następca TL??
Niestety producenci może mają czasami jakieś swoje własne intencje. Niestety w pewnych przypadkach nie da się odciąć od korzeni. Może gladius jest nowym motocyklem, ale bazuje na pomyśle SV 650: silnik, rama kratownicowa, mały i poręczny naked. Gdybyś teraz cofnął się do roku 98, podejrzewam, że poznając pomysł powstania sv650 miałbyś to samo co obecnie z gladiusem. Niestety nie było innej V w stajni suzuki (prócz chopperów), by nie nawiązywac do tego motocykla. Inaczej jest z R4, bo o GSR nikt nie powie, że jest następcą bandita, bo ma taki silnik :angry_smile:
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: cziton »

WolfRaider pisze:Ja uważam, że Gladius jest fajny.
Tyle, że powinni mu wsadzić porządną, rzędową czwórkę, a nie jakieś wynalazkowe 2 gary w równie wynalazkowym układzie V.

O ile się nie myle to raczej rzędowa 4 jest wynalazkiem dla motocykli większym niż V2 ponieważ ten typ silnika (V2) był montowany zaraz po rezygnowaniu z jednego cylindra.

Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Piniu
Śmigający inaczej...
Posty: 777
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 21:37
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: Piniu »

Hube, bo my jesteśmy hardcorami :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=EGSmH_qbfck
Hube pisze: Trasę zaliczysz każdym (Piniu - Italia na SV650n, Czesto Hiszpania - Polska na B-King'u). Lans... no question asked. Ups. Wyszło też, że jest praktyczny :)
CyberScyzor
BS Brother
BS Brother
Posty: 2146
Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
Kontakt:

Re: GLADIUS jeszcze w Polsce niedoceniony ?

Post autor: CyberScyzor »

Hube pisze:
A ja bym nie był tak odważny w opinii, bo B-King jest przyjemnym dla oka motocyklem ( z resztą to bardzo indywidualna sprawa!), poręcznością nie ustępuje innym motocyklom (uważam Haykę za poręczną więc BK tym bardziej wedle mnie jest).
bo tak jest jesli za porecznosc uznamy zdolnosc do skretow, przeciskania sie w korkach, mykania na prawo i lewo to Haja jest poreczniejsza niz np, taki bandit.. jezdzilem na obu w korkach i naprawde haya to miod w porownaniu z krowiastym banditem.
CyberScyzor
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255

Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
ODPOWIEDZ