BRACTWO SUZUKI

www.bractwo-suzuki.com.pl
Teraz jest Cz, 27 lis 2014, 03:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 20 mar 2006, 13:57 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 sty 2006, 15:09
Posty: 119
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje pytanie może wydać się dla wielu Braci śmieszne ale kto pyta ten...
dostaje wiele odpowiedzi :D
No dobra do rzeczy. W tym sezonie mam zamiar przygotować moto do sezonu sam no przynajmiej w pewnym zakresie i moje pytanie jest następujace: czy wymieniać olej na rozgrzanym silniku czy raczej zimnym w serwisie zawsze robili to z biegu chłopacy czyli na ciepłym a czy nie lepiej jak tak stoi po zimie wszystko dokładnie scieknie do miski olejowej i wtedy wymienić.
No za rady bedę wdzięczny tylko sie za głośno nie śmiać :D
Pozdrawiam
Misiu

_________________
MisiuGS500


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 20 mar 2006, 14:10 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 29 paź 2005, 18:39
Posty: 1364
Lokalizacja: Dobczyn
Województwo: mazowieckie
Rozgrzej moto do temperatury roboczej (najlepiej robiac rundke dookola komina :wink: ), potem po zgaszeniu motocykla odczekaj az ostygnie do takiej temperatury, zebys mogl dotknac reka i spuszczaj olej. Proponuje spuszczac przy odkreconym wlewie oleju, jak juz zleci to wykrec filtr oleju, znowu troche poleci. Generalnie caly syf powinien zleciec lub zostac w filtrze.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 20 mar 2006, 14:20 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 sty 2006, 15:09
Posty: 119
Lokalizacja: Bydgoszcz
Thx Figer
to jeszcze muszę zamówić wszystko i do roboty :D

_________________
MisiuGS500


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 20 mar 2006, 21:32 
Offline
Prawa Ręka Mechanika
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 25 cze 2005, 21:48
Posty: 360
Lokalizacja: Kołobrzeg / Dygowo
im wyzsza temp oleju tym jego gestosc maleje i lepiej scieka z silnika....

_________________
szlif.net portal motocyklowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 20 mar 2006, 21:42 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 29 paź 2005, 18:39
Posty: 1364
Lokalizacja: Dobczyn
Województwo: mazowieckie
Moze jak ktos umie to moze spuszczac ukrop, ja tam zawsze sobie poleje na lape przy odkrecaniu i podstawianiu michy, wiec dla bezpieczenstwa proponuje, aby goracy, ale nie wrzatek.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 23 mar 2006, 23:17 
Offline
Prawa Ręka Mechanika

Dołączył(a): N, 9 paź 2005, 14:53
Posty: 324
Lokalizacja: Toruń
ciecze maja to do siebie ze im jest zimniej tym ich lepkosc wzrasta,dlatego zima tak ciezko odpalic jest sprzeta itp. co sie z tym wiaze moto powinien byc rozgrzany,zwlaszcza po zimie...bez przesady oczywiscie :)
pzdr!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N, 26 mar 2006, 20:02 
Offline
Śmigający inaczej...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 wrz 2005, 22:05
Posty: 702
Lokalizacja: Biedrusko
Województwo: wielkopolskie
no zgadzam sie z toba figer, ostatnio tez zmieniałem w gs500 i teżsie polałem i podłoge, bo w tym miejscu zapomnialem cos podstawić, ale pod śrubą gdzie leci najwięcej to była micha :) a misiugs500 polecam ci kupic na http://www.kemot.pl filtr oleju z oringiem oczywiście cena to 20 zeta + przesyłka i jak chcesz świece NGK też maja po 12 zł/szt.

P.S. kupuje tam to wiem, żeby ktos nie pomyślał że reklame robie :wink:

_________________
FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 27 mar 2006, 07:41 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 4 sty 2006, 15:09
Posty: 119
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzięki Bracia za pomoc w przyszły weekend robię transfuzję płynów :D
Pozdrowionka
Misiu

_________________
MisiuGS500


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 27 mar 2006, 15:11 
Offline
Strzelający z Rury

Dołączył(a): Śr, 23 mar 2005, 20:24
Posty: 938
Lokalizacja: Wrocław
Tylko nie zalej tyle ile jest zalecane !! Najpierw 200ml mniej , sprawdz bagnet i wtedy dolewaj do odpowiedniego poziomu.

_________________
MJ
kom.693542816
gg : 6145547
0Rh+
http://www.bikepics.com/members/boczu/personal/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2006, 11:29 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 wrz 2006, 08:43
Posty: 63
Lokalizacja: Racibórz
a poziom na bagnecie to sprawdzać jak jest tylko wsadzony czy jak jest wsadzonyh i wkręcony - bo to ok 1 cm różnicy na bagnecie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2006, 13:16 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 31 maja 2006, 09:00
Posty: 321
Lokalizacja: Choceń
Województwo: kujawsko-pomorskie
"wsadzony bez przykręcenia" moto na kołach w pionie, ja zuwazyłem ze jak stoi na centralnym to poziom na bagnecie jest niższy o jeden "rąbik" wytłoczenia miarki.

_________________
GSX-R1000 K7
Obrazek
tel. +48 604 327 321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2006, 14:46 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 wrz 2006, 08:43
Posty: 63
Lokalizacja: Racibórz
dzieki ,ale tak to jest jak sie kupi moto z 2 reki bez manuala :oops:

zastanawiam sie jeszcze po czym poznac czy olej jest do wymiany bo posrednik od którego nabyłem nie miał o tym zielonego pojecia. Olej nie jest jeszcze czarny. Wyglada jak lekko szary miód. A może wogole sie nie zastanawiać tylko wymienić profilaktycznie ? co sie może stać jak sie pojeździ 1000-2000 km za długo na starym oleju ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2006, 14:55 
Offline
BS Brother
BS Brother
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 31 maja 2006, 09:00
Posty: 321
Lokalizacja: Choceń
Województwo: kujawsko-pomorskie
nie oszczędzaj na tym olej + filtr to 150 zł a masz przynajmniej pewnośc że jest wymieniony

_________________
GSX-R1000 K7
Obrazek
tel. +48 604 327 321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So, 30 wrz 2006, 08:39 
Offline
Prawa Ręka Mechanika
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 9 sty 2006, 14:26
Posty: 423
Lokalizacja: Gdańsk
Mi weszlo wiecej niz zalecane :twisted: I nie bylo ponad kreske... Oczywiscie na cieplym, z tym ze ja zaczynam od filtra - lepsze wyrownanie cisnienia podczas zlewania.

BTW Drobny apel... Nie wywalac oleju do kubla, a tym bardziej nie wylewac - to mega truciza, ktora niszczy glebe i wode, jak malo co! Zostawcie w warsztacie, stacji, cokolwiek... Nie badzmy niecywilozowani, jak trujace garaze `u Czesia za stodola`!

_________________
God rides Suzuki! So there are reasons to feel like God ;) | Suzy GSX 750 F Slingshot | (Niebiesko - srebrna)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 5 paź 2006, 10:40 
Offline
Zmieniacz Żarówek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 18 wrz 2006, 08:43
Posty: 63
Lokalizacja: Racibórz
Jeszcze jedno pytanie do braci ekspertów. Jako ,że nie bede wymieniał filtra i oleju w tym sezonie a dolać troche muszę, a nie wiem co używał poprzedni właściciel, chciałbym wiedzieć czy coś sie stanie jeśli zmieszam olej mineralny z syntetycznym (dolewka syntetyka do ... no właśnie nie wiem czego) ?

i przy okazji czy silnik wydaje jakiś inny odgłos jak ma za mało oleju ?

_________________
Było: Kanuni Classic ETZ 251
Jest: Suzuki GS 500 E
Będzie: Suzuki SV 1000 S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL