Witam,
Pomożecie w sprawie poziomu paliwa w gaźnikach? (gaźniki BSR36 od jajka)
Ustawiłem wysokość pływaków na serwisowe 13mm i chciałem sprawidzić metodą naczyń połączonych poziom paliwa. No i sprawdziłem jednak nie mam odniesienia czy poziom jest ok. Ciężko mi znaleźć informacje na jakiej wysokości od pokrywy pływaków poziom powinien się utrzymywać. Dlatego załączam zdjęcie z obecnym poziomem.
Jeśli poziom paliwa jest za wysoki ale zaworki iglicowe są sprawne (wymieniłem cały komplet) to jaki ma to wpływ na działanie motocykla? Czy przez to mogę mieć problemy z ustawieniem wolnych obrotów?
Z góry dziękuję bardzo za pomoc ! !
Poziom paliwa w gaźniku GSXF 750
Moderator: bohas
Poziom paliwa w gaźniku GSXF 750
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- BS Admin
- Posty: 2184
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 4
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: Poziom paliwa w gaźniku GSXF 750
Myślę, że powinieneś zacząć od zastosowania się do zasad tutaj panujących :evil:pleszko pisze:Witam,
Pomożecie w sprawie poziomu paliwa w gaźnikach? (gaźniki BSR36 od jajka)
Ustawiłem wysokość pływaków na serwisowe 13mm i chciałem sprawidzić metodą naczyń połączonych poziom paliwa. No i sprawdziłem jednak nie mam odniesienia czy poziom jest ok. Ciężko mi znaleźć informacje na jakiej wysokości od pokrywy pływaków poziom powinien się utrzymywać. Dlatego załączam zdjęcie z obecnym poziomem.
Jeśli poziom paliwa jest za wysoki ale zaworki iglicowe są sprawne (wymieniłem cały komplet) to jaki ma to wpływ na działanie motocykla? Czy przez to mogę mieć problemy z ustawieniem wolnych obrotów?
Z góry dziękuję bardzo za pomoc ! !
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 33&t=20914
Najpierw Avatar, potem pytania i pomoc z naszej strony... :twisted:
Do tego czasu temat zamknięty.
EDIT:
Zdjęcie jest, temat odblokowany. Choć tak jak pisałem PW popracuj nad nim nieco :mrgreen:
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191