VS 1400 - wymiana boczka pokrywy cylindra

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
Fero
BS Brother
BS Brother
Posty: 458
Rejestracja: wt, 22 maja 2007, 08:43
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Bedzin

VS 1400 - wymiana boczka pokrywy cylindra

Post autor: Fero »

Szanowni,

czy możliwa jest wymiana w Intruzie 1400 górnej części pokrywy cylindra (chromowany boczek) bez konieczności wymiany uszczelki pod głowicą (jedni twierdzą że może się rozszczelnić na uszczelce głowicy)??
muszę wymienić dwa po jednej stronie o ile z jednym nie ma problemu bo przykrywa świecę więc dostęp jest bezproblemowy tak drugi kręcony jest śrubami, które kotwią w głowicy?? (tak sądzę nie mam żadnego manuala), fachowcy w Suzi Moto twierdzą iż nie powinno się nic stać ale mówią to bez przekonania, może ktoś kiedyś wymieniał przedmiotowe i będzie mógł podzielić się doświadczeniami
Fero
Intruder VS 1400
kom. 601479029
Pastor
Zmieniacz Żarówek
Posty: 143
Rejestracja: czw, 22 mar 2007, 06:23
Województwo: -
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pastor »

Jeśli mógłbym coś doradzić to serwisówka to podstawa. Jest tego sporo w wersji elektronicznej czy książkowej i bardzo się przydaje.
CENTROWANIE KÓŁ, SERWIS ZAWIESZEŃ
PASTOR GARAGE
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

z tego co pamiętam to jten od strony świecy bez problemu sie odkręca, a ten drugi to że tak powiem niezły psikus, bo śrubi tam są Długieee i kończą się w bloku silnika, tak więc są to de facto śruby mocujące cału cylinder do kartera silnika, ale z tego powodu nie powinno być rzadnych problemów z ich odkręcaniem, polecaj jedynie użyć naprawdę dobrego klucza, gdyż jak znam życie to aluminiowy blok troszkę się pewnie zakleszczył ze śrubkami :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
jahal

Post autor: jahal »

Radzę odkręcać śruby na gorący silniku, ponieważ aluminium się rozszerza i jest owiele łatwiej
Zibias
BS Brother
BS Brother
Posty: 204
Rejestracja: pn, 31 lip 2006, 11:55
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Zibias »

Nie ma problemu. Ja swoje przy robocie z motorem zakładałem i zdejmowałem kilkanaście razy. Co do gorącego silnika to dobry pomysł, chociaż moje odkrącałem na zimnym bez problemów.
Zbyszek
Intruder 1400
ODPOWIEDZ