zablokowany intruder

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Carry
Zmieniacz Żarówek
Posty: 79
Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: zablokowany intruder

Post autor: Carry »

Pokażd zdjęcie tego twojego moduły i numerki jakie na nim są
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl
Berliniarz47

Re: zablokowany intruder

Post autor: Berliniarz47 »

Ach nie möge fotki dodac COS mi TU szwankuje., ale odaje opis modulu.
32900-26F20
131800-8170
12v NIG166
DENSO. MADE IN JAPAN
Berliniarz47

Re: zablokowany intruder

Post autor: Berliniarz47 »

IMG_20160527_214615-320x240.jpg
fotki modulu Suzuki intruder vl125
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Berliniarz47

Re: zablokowany intruder

Post autor: Berliniarz47 »

Wracajac do tematu,to wymienilem caly naped,do przodu zamowilem zebatke 13 zabkow,no i moi drodzy smiga AZ Milo,nie ten motocykl 125 bez problem,, a z gorki na autostradzie to licznika zabraklo.Moj Modul zaplonowy jest off.Problem byl w rozciagnietym lancuchu.w kazdym razie ostal mi sie Modul zaplonowy off,czyli odblokowany ale do mlodszego model.. Ja posiadam rocznik 2001.Fotki da w poprzednim poscie.Jak ktos zainteresowany to whatsap 00491631549346.
wojsaw

Re: zablokowany intruder

Post autor: wojsaw »

Witam ,ja ma Intrudka z 1999 r , powinien twój modek pasować ile sobie życzysz za niego ?
Berliniarz47

Re: zablokowany intruder

Post autor: Berliniarz47 »

zaplacilem za niego 300 zl i tyle bym chcial, tylko zobacz w swoim jakie ma gniazda .. Pod siedzeniem odkrecasz ten pojemnik plastikowy na klucze czy COS tam i z boku on jest na wypinana wtyczke mozesz spokojnie wyjac i obejrzec ..
asedio
Śmigający inaczej...
Posty: 67
Rejestracja: pt, 15 wrz 2017, 21:38
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Tczew

Re: zablokowany intruder

Post autor: asedio »

W silnikach z gaźnikiem, prędkościomierzem z linką zablokowanie prędkosci modułem zapłonowym chyba jest dość kłopotliwe.
Po pierwsze moduł musiałby skądś wiedzieć, jaka jest predkość, żeby przy odpowiedniej, zaprogramowanej, coś tam zrobić a skoro prędkościomierz napędzany jest linką, więc nie ma możliwości "poinformowania" modułu zapłonowego jaka w danej chwili jest prędkość.
Po drugie co taki moduł mógłby wtedy zrobić? a no.. odciąć zapłon i to byłoby słychać podczas jazdy.
Po prostu silnik by przerywał po osiągnieciu docelowej prędkości a chyba tak nie jest.
Dlatego uważam, aczkolwiek mało wiem w tej dziedzinie i to są tylko moje logiczne domysły, że ograniczenie prędkości najłatwiej i naprościej jest zrobić w gaźniku.
Zwężka i dysze.
Ale tak jak napisałem.. to są tylko moje domysły.
75r. komarek 2KM?, 82r. ETZ250...potem rowerów naście/siąt... i. po 50-stce Intruder vs800 95r, vs1400..odjechały :(...FZ1N odjechała..:( teraz tylko XJR1300 i FJR1300 :)
ODPOWIEDZ