VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

To kolega ma czym przycisnąć jak widzę 1,4 VS to nieźle ciągnące bydle !! jak to zgrasz na stożkach to będzie frajda. Wiem ile mój potrafi (VS800) koledzy się czasem śmieją ale wiem swoje że jak odkręcam to zostają mało który czopek daje radę do 800ccm słyszałem że Magna też prostuje ręce :lol: :lol: (nie chcę wywołać dyskusji który lepiej ciągnie :beat: ) ale liczę że zgrasz wszystko na optimal i będzie śmiganie. Serdecznie pozdrawiam
gizmok
Podpatrywacz
Posty: 10
Rejestracja: czw, 16 cze 2016, 23:15
Województwo: dolnośląskie

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: gizmok »

Miedzy 1400 a 800 duzej ruznicy w mocy nie ma moze 14 do 16 koni ale moment obrotowy to juz inna bajka o 100 procent wiecej a to już robi ruznice ,kazdy co sie nie zna to zawsze zadaje pytanie ile koni ma , a w chopperze nie o moc chodzi tylko o moment ,czy komuś dobrze się jeżdzi 150 na godzinę na chopperze ,to jest przepychanie kiosku klatką piersiową , ale uczucie podnoszenie flaków na zrywie do 100 to już dla mnie przyjemniejsze uczucie ,sam wiecej nie jeżdżę niż 120 bo i po co ,ważne że mam czym depnąć przy wyprzedzaniu ,tak samo w samochodzie jak bym stroił mapę dla turbiny, to wolał bym większy moment kosztem mocy .
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

Dobrze to ująłeś bardzo dobrze. :beer: :brawo:. W tym cała frajda :banana1: :lol: :lol: :lol:. Ale ten kto nie siadł na chopera uwierz nie rozumie jak to ciągnie do 100 kurde PENDOLINO :moto: na ruch minet... sory manetki :jump:. Najlepsze jest to że puszczając sprzęgło za szybko przy odrobinie gazu więcej można pójść bokiem mam tak czasem wyobrażam sobie co można na twoim ech...
gizmok
Podpatrywacz
Posty: 10
Rejestracja: czw, 16 cze 2016, 23:15
Województwo: dolnośląskie

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: gizmok »

Ja nauczyłem się jeżdzić trzymając cały czas z palcem na dźwigni sprżęgła bo już miałem przypadki że wchodziłem w zakręt albo po hamulcach za ostro motor przygasł a tu co blokada koła ,taką to ma kompresje że na 2 nie ma co liczyć że pęd maszyny spowoduje że tłoki zrobią obrót blokuje koło i poślizg gwarantowany.Ktoś kiedyś dobrze napisał że zabawa przy piciu zaczyna się po litrze tak samo z chopperami 2 flachy 0.7 pod bakiem to jest to no może być jeszcze 1800 a to już masakra .koles mi kiedys opowiadal ze intruz 1800 do setki idzie w łep łep ze ścigaczami nie ma ryzyka że pujdzie na koło a w ścigaczach jest.To że ścigacze mają po 2.5 sekundy do setki ale mało kto umie zrobić aby utrzymać maszyne na ziemi ,a intruzem 1800 4 sekundy zrobi albo triumf rocket 3 to jest bestia 2.3litra
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

DOBRE!!!!. Szacun!
marian07

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: marian07 »

Pozwolę sobie na lekki nietemat, ale akurat w garażu obok mojego stoi od jakiegoś czasu motocykl zięcia (no prawie zięcia bo teraz młodzież zwleka totalnie) czyli rocznik 88' Supermagna V45 VF750. I tutaj niespodzianka: objeżdża ona wszystkie trzy nasze motocykle :shock: :shock: :shock:
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

Tak też słyszałem Marian że prawdopodobnie tylko Magna daje radę :). A wracając do tematu to jestem po rozpoczęciu sezonu na Kalwarii Pacławskiej (podkarpackie) i przed lataniem w lecie czeka mnie synchronizacja zakichanego Vs-a (nie nie żebym go nie kochał bo Suzuki - to ona :lol: a VS- to on :mrgreen: ) tylko jest to nader męczące zresztą opisałem to już w innym wątku :cry:. Jak odkręcam powoli manetkę to jest takie miejsce gdzie zaczyna się dławić a potem jest już ok . Ewidentnie synchro carburatorów się kłania, oraz standardowe czyszczenie wlotów linek ssania. Pozdrawiam Kolegów.

PS. Poniżej zestawienie które rzuca więcej światła dlaczego magna daje radę VS800 - 60KM MAGNA - 79KM = 19 KM różnicy brawo maluch miał 21KM i jechał :jump:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: osama »

Magna to z tego co pamiętam 4 cylindrowa Vałka rodem z VFRy - tu intruz na przyspieszenie i prędkość nie ma szans, ale my intruzy kochamy za całokształt :D

.... Nawet za synchronizacje gaźników....
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
asedio
Śmigający inaczej...
Posty: 67
Rejestracja: pt, 15 wrz 2017, 21:38
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Tczew

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: asedio »

Jaki jest gwint dla tych miedzianych rurek wkręcancyh w gaźnik?
Przygotowałbym je sobie wcześniej.
Też przymierzam sie do synchronizacji bo mam wrażenie, że tez jest coś nie tak.
Podpowiedzcie czy dobrze myślę.
Otóż jak zdejmuje powolutku gaz to oba cylindry powinny mniej więcej w tym samym czasie zacząć się dławić?
U mnie pierw przedni i sporo później tylni.
To samo jak delikatnie dodaję gazu tylko oczywiście odwrotnie.
Będę konstruował myjkę uktradzwiękową 100W. Sensor i elektronikę z Aliexpress. Do tego jakas metalowa micha z Ikei i całość powinna sie zmiesćić w 200zł.
Moja fabryczna jest za mała. O efektach dam znać. 100W to dość dużo ale ultradzwięki mogą się różnie w takiej amatoskiej myjce rozchdzić, bo to dość złożony proces, więc jak coś się zatraci to i tak trochę tych watów powinno do mytego gaźnika dotrzeć.
Jeszce temat paliwa na zimę. Spuszczać czy nie.
Myślę... ale to znowu moje przemyślenia, które warto przedyskutować.
Otóż najwięcej szkody robi tlen z powietrza. To on powoduje wszelkiego rodzaju utlenianie. Zwykła rdza, utlenianei sie aluminium. To wszystko robi tlen. Jeśli go nie będzie to i sie nic nie utleni.
Czyściutka benzyna bez wody i syfu chyba najlepiej zakonserwuje nasz cały układ paliwowy. Fakt w gaźniku i tak będzie trochę tego powietrza ale filtry powietrza powinny wilgoć zatrzymać a filtr paliwa zatrzymać wodę jeśli się takowa w benzynie znajdzie. Dlatego warto tem filtr paliwa zamontować,.
Teraz kolejne pytanie. Filtr paliwa czy na ssaniu czy na pchaniu. Ja chyba bym założył na ssaniu. Wydaje mi się, że mniej nieprzewidzianych turbulencji w samym filtrze będzie sie pojawiać od strony zbiornika. Natomiast nie wiem co możę sie dziać z drugiej strony. Nie znam jeszcze budowy układu paliwowego za pompą. Być może jakieś strzały w gaźnik będą się odfbuijać echem w filtrze i "wzruszać" syf tam zgromadzony?
75r. komarek 2KM?, 82r. ETZ250...potem rowerów naście/siąt... i. po 50-stce Intruder vs800 95r, vs1400..odjechały :(...FZ1N odjechała..:( teraz tylko XJR1300 i FJR1300 :)
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

Obacz moje wypociny może coś ci podejdzie
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... =5&t=20474

Filtr dałem po pompce na nadciśnieniu bo jak Ci zasyfi to przepchnie pompka....
asedio
Śmigający inaczej...
Posty: 67
Rejestracja: pt, 15 wrz 2017, 21:38
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Tczew

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: asedio »

Przeczytałem już i to nawet kilka razy :) Brawo za zaangażowanie :)
ale jaki gwint nie zauwazyłem..
Właśnie... pompka przepchnie ale może rozwalić filtr i nic nam po nim.
Trza go po prostu wymieniac na każdą wiosnę a może częściej?
75r. komarek 2KM?, 82r. ETZ250...potem rowerów naście/siąt... i. po 50-stce Intruder vs800 95r, vs1400..odjechały :(...FZ1N odjechała..:( teraz tylko XJR1300 i FJR1300 :)
ricorro

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: ricorro »

Nie rozwali na 100% bo motor na wtryskiwaczu nie jest.... A wymieniać tak często jak piszesz nie trzeba ponieważ o ile wiem w baku jest filtr wstępny i trzeba by na prawdę dużo przejechać żeby go zawalić. Pozdrawiam


Ps. Z tym gwintem to na pewno metryczny chyba śruba M4 sory jak się pomylę (to chyba odpowiednik fi 4mm). Tak z pamięci na 100% to nie jest
asedio
Śmigający inaczej...
Posty: 67
Rejestracja: pt, 15 wrz 2017, 21:38
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Tczew

Re: VS800 strzały w wydech pali na jeden cylinder na zimno

Post autor: asedio »

Dzięki. Obejrzałem kraniki od zbiornika na All,.. i faktycznie są tam filtry w postaci siatki.
Edit:
jak już wspomnieliśmy to dla jasnosci bo już sprawdziłęm i przygotowałem odpowiednie rurki miedziane. Gwint to fi 5mm i jako rurka nadaje się przewód hamulcowy. Ma on zewnętrzną średnice 4,8-5mm. Taki 20cm kosztuje coś z 10zł. po przecięciu powstają akurat dwa odcinki po 10cm, które po nagwintowaniu ładnie się ręką wkręcają.
Może pamiętasz rozmiar klucza śrub do regulacji synchro głównej i kontrującej?
Tutaj https://www.youtube.com/watch?v=DyiIiIuF05I
autor przygotował sobie rozcięty klucz oczkowy.
75r. komarek 2KM?, 82r. ETZ250...potem rowerów naście/siąt... i. po 50-stce Intruder vs800 95r, vs1400..odjechały :(...FZ1N odjechała..:( teraz tylko XJR1300 i FJR1300 :)
ODPOWIEDZ