pomoc rodzenstwa potrzebna :)

Dział dla Braci z województwa warmińsko-mazurskiego. Możecie tutaj zamieszczać info tj. imprezki regionalne, adresy lokali i serwisów etc. w Waszym województwie.

Moderator: Necik

ODPOWIEDZ
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4034
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice

pomoc rodzenstwa potrzebna :)

Post autor: Emil » pn, 8 sty 2007, 20:38

witam
potrzebuje zeby ktos (najlepiej jak by sie znal) wstepnie "oblukał" sprzeta w Mrągowie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M339866 (tak, najwyrazniej Mrągowo jest w woj. wielkopolskim ;) )

sprzet bedzie do obejrzenia do piatku 12go a nastepnie chyba dopiero po 22gim, wiec bym bardzo wolal zeby ktos zerknal w tym tygodniu :roll:

jak by ktos mial mozliwosc to niech da znac
Ostatnio zmieniony wt, 16 sty 2007, 22:57 przez Emil, łącznie zmieniany 1 raz.

MarekD

Post autor: MarekD » pn, 8 sty 2007, 21:22

Witam
Jak lubisz rozbite z angli ;) tylko bedziesz musial sie wybrac na dluzsza wycieczke http://www.rsmotorcycles.co.uk/

Mateusz

Post autor: Mateusz » pn, 8 sty 2007, 21:30

Emil, a poco Ci moto bez prawa rejestracji? (pytam z ciekawości)

Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4034
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: Emil » pn, 8 sty 2007, 22:13

MarekD pisze:Jak lubisz rozbite z angli ;) tylko bedziesz musial sie wybrac na dluzsza wycieczke http://www.rsmotorcycles.co.uk/
drogo tam maja (trzeba polowac na okazje), poza tym nie mam niestety czasu na latanie, na razie szukam na miejscu, no i zawsze rezerwowo zostaje "srebrna strzala" :D
Mateusz pisze:Emil, a poco Ci moto bez prawa rejestracji? (pytam z ciekawości)
gixercup :twisted:

ta podobno nie jest rozbita, tylko pokradziezowa - zdemontowane pare "pierdol" (szyba, wydech, podnozki..) poza tym nowka-sztuka-niesmigana ;)
czyli ideał kobiety :wink: (dokladam tlumik, double bubble i jaaazda - jak sie rozwali to mam rezerwowy worek czesci do swojej)
Ostatnio zmieniony pn, 8 sty 2007, 22:17 przez Emil, łącznie zmieniany 1 raz.

Mateusz

Post autor: Mateusz » pn, 8 sty 2007, 22:16

a mozna startowac w wyscigach nie zarejestrowanym?

Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4034
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: Emil » pn, 8 sty 2007, 22:21

Mateusz pisze:a mozna startowac w wyscigach nie zarejestrowanym?
jak to?
przeciez:
- to nie jest droga publiczna tylko impreza zamknieta (nawet prawka nie potrzeba, tym bardziej ze 16 latkom by bylo trudno o prawko na 600/1000)
- w momencie startu motocykl i tak nie spelnia warunkow technicznych do ruchu ulicznego
- tablica rejestracyjna powoduje przeklenstwa i pot u mechanikow (std podstawka sie nie miesci i jest straszna kombinacja ze zmianą "kapci")

PS. temat pucharu jest TUTAJ: http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... php?t=5363
w tym temacie omawiamy zagadnienie znalezienia sprzeta, ktory wygra puchar :twisted: (oczywiscie przesadzam, ale mam nadzieje wypasc chociaz w srodku-gorze stawki)

Pit

Post autor: Pit » wt, 9 sty 2007, 09:28

Emil,
moze jestem przesadnie podejrzliwy ale to moto JUZ wyglada jakby bylo uzywane na torze w UK, wiec stan silnika moze byc oplakany. Policja w UK i organy nadzarujace wyscigi na torach w UK w ostatnim roku bardzo wzmozyly kontrole legalnosci motocykli bioracych udzial w wscigach i uzywanych w trakcie 'track-days' organizowanych przez prywatne firmy. Podobno sporo z tych motocykli bylo kradzionych :evil: i jak niesie plotka sporo ich trafia teraz poza UK...

Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4034
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: Emil » wt, 9 sty 2007, 09:42

Pit pisze:moze jestem przesadnie podejrzliwy ale to moto JUZ wyglada jakby bylo uzywane na torze w UK
w sumie dla mnie tez
Pit pisze:wiec stan silnika moze byc oplakany.
dlaczego od razu oplakany? przeciez te silniki byly projektowane do takiej jazdy - chyba wytrzyma jeszcze kilka wypadow na tor :) poza tym z tego co czytam i widze po swoim to K3 sa niezniszczalne ;)
miales do czynienia z maszynami po torze? jak wyglada potem ich eksploatacja? bo ogolnie wszyscy sie boja, ale jak kogos dopytam szczegolow "dlaczego" to nie jest mi w stanie odpowiedziec
poza tym - z tego co sie pytalem chlopakow z Poznania to powiedzieli w przyblizeniu: "duzo lepszy z toru niz po gumowaniu/stuncie bo mial prawidlowe smarowanie i ma na pewno prosta rame" (w zanczeniu ze jak aktualnie jezdzi, bo przy sprzedazy to trzeba zweryfikowac)
Pit pisze:Podobno sporo z tych motocykli bylo kradzionych :evil: i jak niesie plotka sporo ich trafia teraz poza UK...
mi sie wydaje ze byl kupiny jako "STOLEN RECOVERED" z takiego wlasnie miejsca jak http://www.rsmotorcycles.co.uk/ wiec zakladam ze juz z nim wszystko w porzadku

ODPOWIEDZ